DANGER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

كلنا بقينا اخوات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالخميس أغسطس 02, 2007 1:19 am

كنت اظن للحب قوة خارقة قوة ليست للقتال وليست للحروب ولكنها قوة للحياة قوة تفوق قدرة كل البشر قوة تجعل الرجل مسيطر على المراة وفى نفس الوقت يكون الرجل اسير المراة ولكنى وجدت القوة ليست للحب ولكنها اصبحت للمتعة الشخصية فالمتعة والمصلحة الشخصية اصبحت اهم واقوى من الحب فالمراة لا تفكر فيما يحزن الرجل من افعال ولكنها تنظر لما هى تقصده لا تعلم ان الرجل يثق بها بكل حواسه ولكنه لا يثق بمن حولها لا تعلم ان الثقة ليست ان تتعامل المراة بكل بساطة وسذاجة مع رجلا اخر فسلاما باليد اصبح غير مجدى الان فى احاسيس الرجل باى ضرر او ضيق لان اصبح الان تحدث اشياء اكبر من السلام باليد تجعل السلام باليد شيئا تافها لا نتجادل فيه فحاليا البنت اصبحت تتعارك مع من يحلو لها وتكون الحجة ده قريبى دحنا اخوات حجج تافهة لا تعنى لى اى شىء فللاخوات الحدود مفتوحة فى التعامل والاخ هو من ولدته نفس الام او نفس الاب ولكن غير ذلك فكل له حدود اصبح الوضع الان سىء للغاية فاصبح الرجال هم من يحاولون مراعاة شعور المراة وعدم محادثة انثى غيرها او ملامسة انثى غيرها اما المراة فتقول لك انت لا تثق بى انا بحبك انت يبقى ايه المشكلة وبعدين يبنى دحنا اخوات ارى لفظ الاخوة اصبح له معانى اخرى لا اعلمها اصبح لفظا يقال لاعطاء حقوق لاشخاص لا يمتلكون اى حقوق هل انا مخطىء هل انا اعطى الموضوع اكبر من حجمه لا اعتقد ذلك فحين نجد الانثى تتعامل مع الاغراب بهذه الطريقة تحت لفظ الاخوة وبلاش نقول الاغراب لحسن فيه ناس بتعترض تتعانل مع من يحل لها بهذه الطريقة فانا رايى انى لا احاول ان اتزوج امراة بل احاول انا اكون من اخواتها وياريت يكون كلامى اتفهم لان فيه ناس كتير بتاخد الكلام ومبتفهموش بتكبر وكدة

عدل سابقا من قبل في الإثنين أغسطس 13, 2007 11:24 am عدل 1 مرات
https://danger.ahlamontada.com
tears of life
Dangerawy So3'anan
Dangerawy So3'anan
tears of life

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالخميس أغسطس 02, 2007 11:11 pm

هل من الممكن يأخharry.potter ان نتعرف على الاشياء الاكبر من السلام باليد للمعرفه فقط ومنك نستفيد
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالجمعة أغسطس 03, 2007 1:41 am

اكيد حاجات مش كبيرة اوى بس كبيرة لدرجة ان واحد يخسر واحدة بيحبها عشان بتعملها
tears of life
Dangerawy So3'anan
Dangerawy So3'anan
tears of life

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالجمعة أغسطس 03, 2007 10:14 pm

مش استفدت بحاجه جديده بس شكرا للاهتمام والرد على فكره المنتدى ده جميل اوى وباذن اللله هكون صديقه دائمه فيه ال القاء فى موضوع اخر يابوتر
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالسبت أغسطس 04, 2007 2:47 am

مش عيب انك مش تستفيدى منى لانى اكيد مش كبير لدرجة انى افيد حد بس ده رايى وكل واحد له رايه اللى يقنعه ويعجبه ويستفاد منه الى اللقاء فى موضوع اخر يا طير اوووووف ليف
sad rose
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالخميس أغسطس 16, 2007 6:40 pm

عندك حق طبعا ان الاخ هو من ولدتة نفس الام او نفس الاب وان اى حد تانى لازم يكون فى حدود فى التعامل معاة طبعا0بس كلمة دة زى اخويا لا تعنى ان كل شىء مباح ليك وانك تتصرف بلا حدود0بس فى ناس فعلا بيتعاملوا زى الاخوات بجد من غير حتى السلام بالايد لانهم بيكونوا اخوات بمعنى انهم بيخافوا على بعض وبيحبوا الخير لبعض وبيدافعوا عن بعض فى اى موقف وبيحبوا بعض زى الاخوات اللى بجد0 انا معاك ان بقة فى ناس كتير مش كويسة حتى لو مش سلوك هتلاقيهم نفوسهم هى اللى00000بس بردة فى ناس كويسة
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 2:20 pm

شكرا على تاييدى يا ساد روز كلامك كله تمام بجد وانا عارف ان فيه اخوات بس زى منتى بتقولى من غير منعمل حاجة غلط لسلام بايد ولا الكلام ده كله بجد برافو عليكى لان دى مبادىء انوثة لازم كل البنات تعرفها وتقتنع بيها
sad rose
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالجمعة أغسطس 17, 2007 6:18 pm

مرسى ليك اوووى يا بوتر على كلامك الجميل
وربنا يوفقك دايما
safy
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
safy

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالسبت أغسطس 18, 2007 5:07 pm

بجد انا عجبنى كلامك جدا يا بوتر بس برضو مش كله البنات كده وكلام ساد روز بيوضح حاجات كتير للاسف الصبيان مش فاهماها بس مش معنى ان البنت تسلم على واحد بكل احترام نعتبر ان ده عيب بالعكس عشان اكيد بتكون محافظه على نفسها
عموما حاول متكبرش المواضيع اوى كده
صافى
Harry.potter
admin

admin
Harry.potter

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالسبت أغسطس 18, 2007 5:41 pm

والله دى مبادىء عند كل واحد او واحدة بالنسبة للعرف انما الدين واضح وصريح وانا مسلم ممكن اكون بغلط فى حاجات كتير فى الدين انما على اد مقدر لازم اتجنب الاخطاء ده انا انا ولد مش بنت المفروض البنت حاجة تانية زى ما ساد روز قالت ممكن نتعامل مع بنات ومع صبيان عادى بس من غير منلمس بعض لان ده حرام اتمنى ان كلمة حرام تكون مفهومة
sad rose
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab

كلنا بقينا اخوات Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بقينا اخوات   كلنا بقينا اخوات Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2007 4:13 am

اكيد كل انسان مهما كان لازم يغلط لاننا بشر زى مقال بوتر000
بس المفروض اننا نحاول نتجنب الغلط على قد منقدر 000
واكيد البنت طبعا ليها قيود وحدود اكتر من الولد

كلنا بقينا اخوات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-