DANGER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟

sad rose
noha
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noha
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
noha

ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 4:36 pm

عندي موضوع وأتمنى مشاركتكم فيه

ما هي أصعب كلمة ممكن أن تقولها لأي انسان؟؟؟

الخيارات كتيرة بس أن أختار وشوف الأصعب بالنسبة لكى

:

أنا آسفة

أحبك

أكرهك

لا أستطيع

سامحني

الوداع

ما هي أصعب كلمة ولماذا صعبة بالنسبة لكى..؟؟
sad rose
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 7:10 pm

اصعب كلمة ممكن اقولها لحد(اكرهك)لانى بجد عمرى فى حياتى مكرهت حد ولا عمرى هكرة حد ومش بحب الكلمة دية لانى بحب الناس واتمنى انى اكون محبوبة من كل الناس وليا مكانة عندهم كلهم0000بس اصعب كلمة ممكن اسمعها من حد هى(الوداااع)كلمة صعبة اووووى فوق ما اى حد يتخيل ومش شرط انها تتقال بالفظ بس اكيد بتتحس من اختلاف المعاملة والتصرفات خصوصا لما تكون من شخص غالى عليكى وبتحبية بجد اكتر من نفسك ومتخيلة انة الدنيا وما فيها ومخلصة لية بس المقابل0000يااااخسارة (اسفة للاطالة)
noha
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
noha

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 11:35 pm

ميرسى اووى على ردك وكلامك الرووعة
aswindler girl
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
aswindler girl

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 30, 2007 11:43 pm

أنا آسفة ((انى بجرحك))

أحبك ((الى ان يفنى عمرى))

أكرهك ((مستحيل))

لا أستطيع ((الابتعاد عنك))

سامحني ((على قسوه كلماتى))

الوداع ((يقتلنى))

تلك الكلمات تكاد تكون صغيره جدا ويستهزء بها الكثير ولكنها من اعماقى الى من هواه قلبى

اما بالنسبه للاصعب فهى الوداع ......الوداع بالنسبه لى ليست كلمه او تصرف مقصود به الفراق والرحيل بل هوشخص بلا قلب لا يقدر على فعل اى شىء الا ان يحمل خنجر مسموم يطعن به الشخص المحب حتى لا يسلم الشخص من طعنته فان سلم من الطعنه قتل بالسم لا بديل للموت بعد ان توجد تلك الكلمه اللعينه بين الاشخاص اتمنى ان لا يسمعها احد من من احبوا وان تمحى تلك الكلمه القاسيه من قاموس حياتنا

اسفه جدا انى طولت عليكم
safy
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
safy

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالأحد سبتمبر 02, 2007 9:18 pm

انا بالنسبالى اصعب كلمه هى (احبك)لانها صعبه اوى على اى بنت تقولها يعنى ممكن البنت تحب واحد حب فوق الخيال ولكنها لاتجرؤ على مصارحتها له وتعيش على امل انه يحس بيها وبحبها وطبعا قليل اوى انه يعرف وطبعا انا بتكلم على نوع نادر جدا من البنات اللى بيتحرجوا لكن طبعا الباقى الموضوع بالنسبه لهم عادى جدا.
سورى طولت عليكم
noha
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
noha

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالأحد سبتمبر 02, 2007 10:10 pm

ميرسى اوى على مروركم
ياسمين ياسو
Dangerawy So3'anan
Dangerawy So3'anan
ياسمين ياسو

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 03, 2007 12:58 pm

سامحنى لانى انا مش ممكن ارجع لاانسان باعنى مش No No No No No No No No Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad ممكن ابكى ولا هندم لانه ميستهلش اى دمعه منى لانى انا احسن منه وانى استحملتوة وفضلت معاة 3 سنين وفى الاخر يبعنى لالالالا انا بقولك سامحنى غصب عنى لان قلبى لما اختار انه يحبك هو اللى اختار يبعد عنكSad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
aswindler girl
Dangerawy Shbaab
Dangerawy Shbaab
aswindler girl

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 03, 2007 5:33 pm

ربنا يصبرك ياياسمين عارفه انه شىء صعب تنبى احلام وتتحملى سنين وفى الاخر يكون نصيبك مش مع الشخص اللى قاسيتى عشانه او انه يبيعك زى ماقولتى ده الاصعب وربنا يوفقك فى حياتك
روميساء lover
Dangerawy So3'anan
Dangerawy So3'anan

مُساهمةموضوع: رد: ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟   ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 17, 2007 2:06 pm

اصعب كلمه هى احبك صعبه جدا بالنسبه ليا بتجرح من جويا اوى لو قلتها للى بحبه واللى بحبه
يخونى او يبعد يعنى ويقولى سامحينى صعبه اوووووووى انى اسامحه انه باعنى فى لحظه
مش هقدر اسامحه مع انى لسه بحبه
شكرا لك على الموضوع الجميل ده

ماهى اصعب كلمة ممكن ان نقولها لاى شخص؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-